המלצות

פרופ׳ ברק רוזן

אני נמצא בימים אלה בשלבי סיום פרוייקט בניה של בית יוקרתי באזור המרכז ואני מוצא לנכון לכתוב מכתב זה על מנת לשתף ברבי את התנסותי החיובית עם חברת ״חישובים בראש טוב״ בניהולו של דני קרייסברג.

בניית בית היא תמיד משימה לא פשוטה שלעיתים קרובות מעמידה בנסיון את כושר עמידתו ואת עצביו של בעל הפרוייקט. רובנו אנשים שנסיונם בתחום הבניה קטן עד אפסי ואנו שמים את מבטחנו באנשי המקצוע שתפקידם לבצע את הבנייה בהתאם לציפיותינו ובהתאם לתוכניות האדריכליות. מי מאיתנו אינו מכיר קרוב משפחה או ידיד שנתקל במכשולים ובהפתעות לאי נעימות במהלך פרויקט בניה, התנסויות שעלו לו בעצבים, בריאות, זמן, וכמובן בלא מעט כסף.

כשלעצמי, לא לגמרי הבנתי בתחילת הדרך את החשיבות הרבה של ההכנה המדוקדקת והמפורטת של כתבי הכמויות לקראת ביצוע פרוייקט. לתומי חשבתי שהקבלן יבחן את תוכניות הבניה, יחשב את הצעת המחיר, ויבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר תחת עינו הפקוחה של המפקח. אולם לאחר שנפגשתי עם דני מ״חישובים בראש טוב״ והוא פרש בפני את כתב הכמויות המפורט בליווי התרשימים הויזואלים המפורטים, הבנתי שזאת היא למעשה תעודת הביטוח שלי המבטיחה שהעבודה תתבצע כנדרש, בהתאם למפרטי האדריכל, בלי קיצורי דרך תוך שמירה על איכות החומרים והביצוע.

כתב הכמויות והתרשימים הויזואלים שדני והצוות שלו ב״חישובים בראש טוב״ מכינים אינו משאיר מקום לאי הבנות, ויכוחים, קיצורי דרך, או טעויות. הכל מפורט בבירור ובבהירות. הקבלן מצידו יודע בדיוק מה עליו לעשות וכיצד, והדבר מאפשר לו להגיש הצעת מחיר ריאלית ואילו למזמין העבודה, המפרט מאפשר לדעת שהכל מבוצע בהתאם לתוכניות האדריכליות ואין מקום לאי הבנות שגוררות שינויים ותוספות תשלום בלתי צפויות. התרשימים ברורים ומקודדים בצבעים ואין צורך להיות בעל מקצוע כדי להבין אותם ולשייך כל פריט בתרשים למפרט הטכני המתאר אותו.

עכשיו שפרוייקט הבניה שלנו עומד לפני סיום, אני יכול לציין בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים ששירותיו של דני מ״חישובים בראש טוב״ אינם בגדר מותרות אלא הכרח שאין לוותר עליו בכל פרוייקט בניה ובעיקר בפרוייקט יוקרתי אשר בו הביצוע המדויק של כל פריט כל כך חשוב.

לסיום, מילה אחת על איכות השירות: מנסיוני, דני הוא איש מקצוע מעולה, מוכן לענות לכל שאלה וזמין בכל מצב. לנו זו היתה חוויה נעימה וחיובית לעבוד איתו ואני יכול להמליץ עליו בכל פה וללא סייג.

פרופ׳ ברק רוזן
צוקי ארסוף

שמחים תמיד לענות לכל שאלה, צרו איתנו קשר לתיאום פגישה
טל.09.9542059 נייד:052.6513733 גיבורי ישראל 7, ת.ד 8243 נתניה danny@roshtov.co.il